dilluns, 16 de gener del 2017

Presentació

El meu nom és Mónica Perete. Vaig estudiar Ciències Biològiques a la Universitat de València. Sóc professora de Secundària des de l'any 2001. He anat canviant de centre contínuament, encara que sembla que ja he arribat a una certa estabilitat. Així que, encara que el blog va dirigit als meus alumnes actuals, també ho fa, per suposat, als anteriors i als posteriors. I a qualsevol persona per a qui puga ser d'utilitat.

No dubteu en fer els comentaris que penseu siguen necessaris. O en plantejar qualsevol dubte. O suggeriment. Totes les vostres aportacions seran benvingudes. Incloses les crítiques, que promet tindre en compte.

 

L'objectiu d'aquest blog és proporcionar als meus alumnes material didàctic que els ajude en el seu estudi. Per açò trie enllaços interessants, que dirigixen directament a les pàgines dels autors corresponents. No hi ha cap tipus d'interés, més enllà de l'estrictament didàctic. No obstant això, si algú pensa que la seua adreça no deuria estar ací enllaçada, agrairia que m'ho comunicàs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tens algun dubte, algun comentari que vulgues fer?